شش ديدار حساس در هفته ي دهم

پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

شش ديدار حساس در هفته ي دهم
بازديد : 1066


هفته دهم دور رفت لیگ برتر والیبال یکشنبه دوازدهم آذرماه با برگزاری شش دیدار حساس برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دهم لیگ برتر والیبال جام "سردار سرلشگر شهید حسن طهرانی مقدم" روز یکشنبه دوازدهم آذر ماه جاری با برگزاری شش دیدار در شهرهای ارومیه، ورامین، مشهد، تهران، بندرعباس و گنبد پیگیری خواهد شد.
در مهمترین بازی این هفته لیگ برتر والیبال کاله مازندران قهرمان دوره گذشته این رقابت ها در خانه والیبال تهران مهمان پیکان قهرمان یازده دوره لیگ برتر والیبال خواهد بود. کاله در پنجمین بازی خارج از خانه خود به مصاف پیکان می رود در حالی که دو شکست از سه ناکامی این تیم در این فصل نیز در بازی های خارج از خانه بوده است. شاگردان بهروز عطایی هر چند در هفتهنهم موفق به شکست جواهری شدند اما هنوز تیم بحران زده ای هستند که از روحی و روانی به شرایط مطلوب دست نیافتند.
از سوی دیگر بازیکنان تیم والیبال پیکان به رهبری پیمان اکبری به عنوان پرافتخارترین تیم لیگ برتر ایران در حالی میزبان کاله است که دوناکامی از سه شکست خود در این دوره از رقابتها را در بازیهای خانگی تجربه کرده است. کاله و پیکان در حال حاضر به ترتیب با 18 و 16 امتیاز در رتبه های سوم و ششم جدول لیگ برتر سال 91 قرار دارند.
در دیگر بازی مهم هفته دهم لیگ برتر والیبال، پیشگامان صدرنشین 21امتیازه لیگ برتر در سالن غدیر ارومیهمهمان شهرداری این شهر است. شاگردان سرمربی صربستانی ارومیه در حال حاضر با 16 امتیاز در مکان هفتم جدول قرار دارند و تا کنون در چهار بازی خانگی سه پیروزی کسب کردند. شاگردان عباسعلی میرحسینی سرمربی تیم والیبال پیشگامان در صورت کسب پیروزی در برابر شهرداری ارومیه فاصله بسیار کوتاهی با قهرمانی در نیم ف
صل خواهند داشت. در پنجاه و ششمین بازی لیگ برتروالیبال سال 91 شاگردان مصطفی کارخانه سرمربی تیم متین ورامین در سالن شهید گل عباسی این شهر میزبان نوین کشاورز هستند. به نظر نمی رسد که متین ورامین که در حال حاضر با 19 امتیاز در مکان دوم جدولقرار دارد، در برابر شاگردان مسعود آرمات در این بازی خانگی مشکل خاصی داشته باشند، زیرا تیم نوین کشاورز با هشت امتیاز در رتبه یازدهمجدول قرار دارد.
تیم های میزان خراسان و شهرداری تبریز برگزار کننده چهارمین بازی هفته دهم لیگ برتر والیبال در سالن مهران مشهد خواهند بود. شاگردان جبارقوچانژاد در حالی به مصاف نماینده تبریز خواهند رفت که با 17 امتیاز در مکان پنجم جدول قرار دارند.تیم میزان خراسان در پنج بازی خانگی تنها یک شکست داشته و این هفته در ششمین بازی خانگی خودبه مصاف شهرداری تبریز می رود. تیم والیبال شهرداری تبریز در نخستینحضور خود در لیگ برتر والیبال با هدایت قاسم تاجری در 9 بازی قبلیخود هفت شکست تجربه کرده استو با 9 امتیاز در مکان نهم قرار دارد. تیم والیبال سایپا که در هفته نهم لیگ برتر والیبال مجدد به جمع چهار تیم برتر این رقابت ها پیوست، در هفته دهممهمان آلومینیوم المهدی در سالن فجر شهر بندرعباس است. نایب قهرمان شش دوره لیگ برتر والیبال در این دوره از رقابت ها با هدایت دکتر فرهاد نفرزاده هفت پیروزی کسب کرده و در حال حاضر نیز با 17 امتیازدر مکان چهارم جدول قرار دارد. المهدی حریف این تیم با 10 امتیاز در مکان هشتم است اما شاگردان محمدرضا دامغانی از سه بازی خانگی، دو پیروزی کسب کردند که مهترین آن شکست کاله در هفته هشتم لیگ برتر والیبال است.
در ششمین بازی هفته دهم دور رفت لیگ برتر والیبال تیم قعر جدولی جواهری گنبد میزبان باریج اسانس کاشان و شاگردان حسین معدنی سرمربی سابق تیم ملی والیبال کشورمان هستند. باریج اسانس در این دوره از رقابت ها وضعیت مناسبی ندارد و در حال حاضر با هشت امتیاز در رتبهدهم لیگ برتر والیبال قرار دارد. رضا ابراهیمی سرمربی جواهری گنبد می تواند از این فرصت استفاده کرده و با کمک هواداران گنبدی خود به نخستین پیروزی تیم جواهری در لیگ برتر والیبال امسال د
ست یابد. برنامه دیدارهای هفته دهم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:
ارومیه – ساعت 17، شهرداری ارومیه – پیشگامان کویر یزد،
سالن غدیر ورامین – ساعت 17، متین ورامین – نوین کشاورز، سالن ش
هید گل عباسی مشهد – ساعت 17، میزان خراسان – شهرداری تبریز، سالن مهران
تهران – ساعت 17، پیکان – کاله مازندران ، خانه والیبال
بندرعباس – ساعت 16، آلومینیوم المهدی – سایپای البرز، سالن فجر
گنبد – ساعت 17، بازرگانی جواهری – باریج اسانس کاشان، سالن المپیک
جدول رده بندی لیگ برتر والیبال تاپایان هفته نهم به قرار زیر است:
1- پیشگامان کویر یزد 21 امتیاز
2- متین ورامین 19 امتیاز
3- کاله مازندران 18 امتیاز
4- سایپای البرز 17 امتیاز
5- میزان خراسان 17 امتیاز
6- پیکان تهران 16 امتیاز
7- شهرداری ارومیه 16 امتیاز
8- آلومینیوم المهدی 10 امتیاز
9- شهرداری تبریز 9 امتیاز
10- باریج اسانس 8 امتیاز
11- نوین کشاورز 8 امتیاز
12- بازرگانی جواهری یک امتیاز



موضوع: اخبار واليبال,جدول ليگ برتر واليبال,نتايج مسابقات,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف